Hetkent iemand dit liedje met "in de hoofdrol" een meisje dat werd mishandelt door haar moeder?

Ik weet niet meer wat er werd gezongen of waarover het ging. Maar in het filmpje zag je een kleib meisje die alleen woonde met haar moeder. Ze werd mishandelt en haar moeder was (dacht ik) een alcoholist. Het meisje liep naar school en was jaloers op de andere kinderen die werden gebracht door hun moeder. Later leerde ze een jongen kennen en ze speelden vaak met elkaar. Ik dacht dat ze tegenover elkaar woonden. Op een avond had de moeder het meisje zo erg mishandelt, dat ze overleed. Ook zag je haar graf met het jongetje en een paar andere mensen ervoor. Het jongetje liep naar achter en daar was de geest van het meisje. Herkent iemand dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
3.4K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bedoel je "concrete angel" van Martina McBride, hier de link naar youtube voor de clip: http://www.youtube.com/watch?v=KtNYA4pAGjI
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja klopt, dat is 'em. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen dank ;) is een van mijn favoriete liedjes :)
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ik kende deze nog niet. Erg mooi. Die naam Angel Carter is die verzonnen of was dat een echt slachtoffertje?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Angela Carter is een echt slachtoffertje en is zelfs het nichtje van Martina McBride.