Waar kan ik gitaarsnaren kopen in Almere?

Hey, weet iemand waar ik een A-snaar kan kopen in Almere? Kunnen de winkeliers hem er ook in zetten, want ik weet niet hoe dat moet.

Ik heb trouwens 3 jaar garantie op deze Spaanse gitaar die ik van de Lidl heb gekocht. Weet iemand of een kapotte snaar (te hard gestemd) onder de garantie valt.

Thnx man (of vrouw xD)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.9K

Het beste antwoord

Vast wel hier:
http://www.nederlandmuziek.com/
http://www.brammaat.nl/

Toegevoegd na 1 minuut:
Officieel heb je geen garantie omdat het je eigen fout is, het lijkt mij ook sterk dat je een compleet nieuwe gitaar krijgt als één snaar kapot is. En een snaar dat kunnen zij niet geven, want die heeft de Lidl niet los.
Maar niet geschoten is altijd mis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

op onderstaande link waarschijnlijk wel kopen
of ze die er ook opzetten staat er niet

en als je bij de lidl 3 jaar garantie hebt en de tijd is nog niet om dan moet je terug gaan en vragen
nee heb je ja kun je krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt m gewoon via internet bestellen.(de snaar) en je kan naar de muziekwinkel om hem erop te laten zetten.

over de garantie. ik denk niet dat je een nieuwe gitaar kan krijgen. want ja, de lidl is natuurlijk geen muziekwinkel(dus je kunt er nooit perfecte gitaren verwachten)
en bovendien kun je gewoon een nieuwe snaar kopen.

gitarenwinkel in almere: http://www.eimersguitars.com/

daar kun je m vast laten maken.