Op zoek naar een liedje uit medio jaren 90

Het is een happy nummer (zoals veel nummers uit die tijd) waarin Sunday, Monday, Tuesday gestotterd wordt. Su...su...su...su...su...sunday.... mo...mo...mo...mo...monday.... etc, Ik kan het niet beter uitleggen dat dit. Ik dacht dat het op een CD van Yabba Dabba Dance stond maar dat is niet zo. In die stijl van muziek is het wel te vinden. HELP!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (2)

Misschien de butthole surfers met hurdy gurdy man ?
Daar wordt flink in gestotterd, en is uit de jaren 90.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas. Het is een happy hardcore nummer. Volgens mij is de titel ook iets van S...S...Sunday Monday Tuesday maar dat weet ik niet zeker
Cherelle ft. Alexander O'Neal - Saturday Love
misschien ?