Ik zoek de naam van een film, hij is laatst ook op tv geweest en lijkt qua inhoud erg op de nieuwe film 'Life as We Know It'.

Een getrouwd stel met kind komt plots te overlijden, twee single vrienden die elkaar niet mogen, krijgen de voogdij over het kind. Hij heeft een cupcake restaurant. Uiteindelijk besluit de rechter dat het beter is als ze gezamenlijk in het huis van de ouders moeten gaan wonen, omdat dat minder ingewikkeld voor het kind is. Natuurlijk worden ze verliefd op elkaar. Wha! Erg irritant dat ik niet op de naam van de film kan komen...

Toegevoegd na 34 minuten:
Het kind is een jongetje van een jaar of 8. Hij gaat eerst wonen bij zijn oma in een bejaarden resort. Maar dat vinden ze niet gezond voor hem en besluiten dat hij daar niet kan wonen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet je nog wie er in speelde?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nope. Helaas niet. Ik dacht helemaal niet meer aan die film, maar nu ze reclame gaan maken voor die nieuwe film, Life as We Know It, denk ik de hele tijd, zoiets was toch laatst ook op tv? Ik dacht dat Kade Hudson er in zat, maar die speelt in Raising Helen. Die film gaat ook over een autoongeluk, maar bedoel ik niet. Het kind in de film die ik bedoel is een wat ouder jongetje van 8 ofzo, die eerst nog bij zijn oma in een bejaarden tehuis woont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
..ik heb 'ook' getypt bij auto ongeluk, ik weet niet precies meer hoe zijn ouders zijn omgekomen...

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Knockt up
THE hangover?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt me niet, In knockt up wordt er iemand zwanger na een one-night-stand. En in The Hangover vinden ze na een wild vrijgezellenfeest na afloop een vreemde baby in de kast.