Gezocht, een weerwolf film.

Ik geloof dat het een weerwolf film is, anyway. Het zijn 2, of meer weerwolven, ik zeg weerwolven voor het gemak, het zouden even goed andere beesten kunnen zijn maar ik ben er bijna van overtuigd dat het weerwolven waren. En ze organiseren een fuif/feestje wat je ervan wilt maken. En ze nodigen zoveel mogelijk mensen uit, en wanneer het feestje start, sluiten de weerwolven de deuren zodat de mensen er niet meer uit geraken. En om middernacht breekt dan de hel los en veranderen ze in het ware aard. Ze slachten heel de fuif af, sommige mensen lopen nog naar de voordeur, maar tevergeefs, ze geraken er niet uit. En ik herinner me nog een arm te zien die door het raampje of zo komt... Dit is het enige wat ik me er nog van herinner. Vast wel een oude film.

Misschien is er ergens een echte horrorfan die me kan helpen? Alvast bedankt ~

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

american werewolf in paris
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
staat hij hier soms tussen.

http://muziek-en-film.infonu.nl/film-en-video/10591-weerwolven-in-de-film.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien "All the Boys Love Mandy Lane" uit 2006. Een groep middelbare scholieren nodigt Mandy Lane, een keurig meisje dat in de zomer ineens een stuk wilder werd, uit voor een weekendfeest op een afgelegen ranch. Terwijl de festiviteiten losbreken, begint het aantal feestgangers ineens op mysterieuze wijze te dalen.
Amadea
13 jaar geleden
The Howling 5: The Rebirth uit 1989 (link: http://www.imdb.com/title/tt0097534/) en The Beast Must Die Horror uit 1974 (link: http://www.imdb.com/title/tt0071200/) zijn 2 films die een dergelijk verhaal hebben.