Waarom klappen mensen als de bios film is afgelopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh? Nog nooit meegemaakt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doen ze dat?

Het beste antwoord

Dan zat je waarschijnlijk in een zaal waarin de mensen de film erg waardeerden, zo zeer zelfs dat ze ervoor bereid waren te klappen wetend dat geen van de makers van de film het zal horen.

Toegevoegd na 34 minuten:
ik denk ook dat er mensen zijn die bijna nooit naar de film gaan, en niet zo goed weten wat ze moeten doen als de film is afgelopen, en als ze hem nou toevallig heel mooi vinden zouden ze nog wel eens spontaan kunnen gaan klappen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

omdat het een hele goede film was misschien.

ik heb het trouwens nog nooit meegemaakt in een bios
13 jaar geleden
Meestal ben ik in een bioscoop de enige persoon die dat doet.
En ik doe dat alleen als ik de film begreep en hem goed en mooi in elkaar vond zitten.
Dus eigenlijk als wardering voor de film.
Voor de rest slaat het nergens op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ook wel is mee gemaakt maar alleen bij de echte goede filmen (naar mijn mening). Zoals Avatar en bij karate kid gebeurde het ook.

Ik denk dat het puur uit respect is naar de film makers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze het een mooi/goede/leuke/grappige film vinden,
Maar ik heb zelden meegemaakt dat de helen zaal begon te klappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze klappen omdat de rest ook klapt, want als je erover nadenkt weet iedereen wel dat je klapt terwijl degene waarvoor je klapt het niet hoort. Mensen zijn in dit geval kuddedieren. Een begint te klappen, en zodra de 2de klapt volgt de rest heel snel.

En je kunt het wel eens proberen als je eraan twijfelt, spreek met een ander af dat je samen klapt na de film, en zowaar, de hele zaal klapt. Leuk om eens te doen......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het kuddedieren principe uitgeprobeerd in Berlijn. Ik zat in een bioscoop de film Inception te kijken. Toen de film net afgelopen was begon ik hard te klappen. Ineens volgde de hele zaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uit waardering waarschijnlijk ik persoonlyk zal ik niet klappen ik heb er immers voor betaald dus het personeel van de desbetrefende bios kan beter in hun handen klappen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit gebeurt doorgaans alleen bij de premiere van een film, als deze dus voor het eerst wordt vertoond met uitgenodigd publiek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij eindelijk afgelopen was.