Films waar copyrights op zitten kan zowiezo niet, kan wel maar je krijgt melding van schending van auteurs recht en dan moet je hem verwijderen anders nemen ze stappen.
Als je regelmatig filmpjes post kan je ja een bepaalde tijd een upgrade krijgen voor je account om grotere lengtes te uploaden(zo ging ht bij mij weet net of dat nu nog zo is), anders heb je een limiet van 10 min Per video, dan zou je hem in segmenten vqn 10 min moeten posten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat gaat tegenwoordig niet meer zomaar. Vooral door de auteursrechten die aan dat beeld materiaal zijn verbonden.

Tenzij het natuurlijk een film is die door jezelf is gemaakt, zelfs dan gaat het eigenlijk nog moeilijker. Je hebt namelijk maar een limiet tot 15 minuten.

Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat je veel moet uploaden, veel viewers en veel subscribers moet krijgen om over die limiet te komen. Vervolgens zal je van Youtube een bericht krijgen dat je langer dan 15 minuten mag uploaden.

Je kan dus niet één twee drie een film van anderhalf uur er op gooien, zoals in dat voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik niet proberen want er zijn allerlei auteursrechten bij youtube. Maar anders kun je het in delen uploaden. Alleen dat duurt wel lang