Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet die film ook alweer?

Ik zag ook een film over een groep jongeren die naar de kermis gaan. Daar worden foto's van ze gemaakt. Daarop zijn aanwijzingen hoe ze zullen sterven. Aan het begin van de film als ze op de kermis zijn gaan de jongeren in een achtbaan. Een meisje begint te schreeuwen dat ze eruit wil omdat ze helderziend is en een vallend achtbaan karretje ziet als visioen. Haar vriendje en wat andere vrienden van haar blijven in het karretje zitten en komen te overlijden omdat het karretje inderdaad valt. Zo zijn er gaanderweg het verhaal steeds meer ongelukken...
Wat uiteindelijk de verklaring is weet ik niet meer. Maar ik zou de film wel graag no een keer willen zien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Final Destination (3 geloof ik)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen 3, maar wel final destination.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry Youris, net nog even nagekeken, maar de achtbaan is inderdaad deel 3 (zie bron)
Zeker weten Final Destination 3
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, grappig. Ik las de 1ste 2 zinnen en wist gelijk dat het Final Destination 3 was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jip Final destination 3
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Final Destination 3, komt deze week op tv zag ik net!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding