Hoe heet die Belgische serie over een groep kinderen die worden afgezet en opdrachten moeten doen?

ik zoek een serie van een paar jaar geleden. het gaat over een groep kinderen die worden afgezet in een gebouw zoals: zwembad of museum. dan moeten ze opdrachten doen. en het team dat wint mag slapen op de plek waar ze nu zijn
het speelt zich af in de nacht en er is een man met een doek over zich heen. en volgens mij is het belgisch

een jaar geleden
2K
tinus1969
een jaar geleden
Zigzag? Museumbende?

Antwoorden (1)

De serie heet 'De 12 van Oldenheim'. Het is een Belgische jeugdserie uit 2019, geregisseerd door Jonas Govaerts. De serie gaat over een groep kinderen die worden afgezet in een mysterieus bos en daar opdrachten moeten uitvoeren.
9 maanden geleden