Hoe heet die film die gaat over buitenaardse wezens/aliens die op aarde komen?

Gezien eind jaren 90/begin 2000 als kind. Speelfilm. Buitenaardse wezens/aliens die op aarde komen en de tijd steeds tijdje stil weten te zetten. hoofdrol voor 2 normale jongens in een dorpje. Denk amerikaans/engels maar zou ook nl kunnen zijn. Hoor graag.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.7K
Amadea
4 jaar geleden
Wat voor genre film betreft het? Kinderfilm van bijvoorbeeld Disney, een gezellige familiefilm, of meer in de richting van horror science fiction?
Pieterke
4 jaar geleden
Kijk hier eens: Je kunt hier op trefwoorden naar filmtitels zoeken: http://www.whatismymovie.com/
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedoel je de film “mars attacks!” ?
LeonardN
4 jaar geleden
Evolution?
https://www.youtube.com/watch?v=ml0okckG3Tg
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank voor het meedenken, helaas nog niet gevonden. De film pretenteerde een komische familiefilm te zijn. Maar het feit dat de tijd en levens van de gewone mensen door de buitenaardse wezens stil werd gezet, vond ik hem als kind meer horror. Het is dan ook geen harde actiefilm. En met stil zetten werd letterlijk het leven en beeld stil gezet, behalve dan de buitenaardse wezens.

Antwoorden (1)

Bedoel je de film “mars attacks!” ?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Amadea
4 jaar geleden
Waar zijn die twee dorpsjongetjes dan?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nee het is niet mars attacks