Wie kan mijn helpen aan de film Cherished?

Waargebeurd verhaal over een vrouw die verdacht wordt van moord op haar kinderen. Nederlands boek heet "Ik blijf toch jullie moeder". Zij heet Angela Cannings.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

moeilijk, ik heb wel wat info gevonden, zie bronnen.
Het lijkt erop dat het een BBCfilm is, zover als ik kan zien is er geen dvd van, maar vaak worden die wel gemaakt. kwestie van afwachten of hopen dat iemand anders er wel een opname van heeft (het is een tvfilm ) en kijken of je m (illegaal) kunt downloaden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk alleen de BBC zelf. Ik heb geen mogelijkheoid kunnen vinden om 'm ergens te downloaden.

De BBC heeft een site waar je produkties mogelijk kunt bestellen. Je moet wel registreren.
http://www.bbcworldwidetv.com/Welcome/?ReturnUrl=%2f

" The release of commercial products and distribution of BBC programmes world-wide (both in terms of DVDs and the purchase of series to air on a non-UK television channel) are dealt with by BBC Worldwide and not by the Drama webteam or by the BBC Drama programme production teams"
http://www.bbc.co.uk/feedback/#1