Wat was de titel van deze film?

De film is van 4-5 jaar geleden. In de film zijn er klasgenoten die ook elkaars buren zijn. Tijdens een school activiteit of in een museum gebeurt er iets en de volgende dag zien ze dat hun geesten van lichaam veranderd zijn. Dus meisje krijgt geest van de jongen en de jongen van het meisje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bedoel je deze?

http://www.thesupermovie.com/it%E2%80%99s-a-boy-girl-thing/

(Gevonden door te googlen op "boy girl movie school exchange consciousness". En dat leidde ik weer uit je vraag af. Gericht googlen is ook een kunst! :) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
It's a boy girl thing(2006)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht ik wel.
Was pas nog op Tv.
Leuke film!