Kan iemand mij het einde van Paranormal Activity 3 uitleggen?

Ik snapte er helemaal niks van. Is Julie dood? Waarom gingen Katie en Kristy gewoon mee met die ene vrouw terwijl hun "vader" daardood lag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Julie is inderdaad dood, toen Dennis terugvluchtte naar zijn huis, zag hij haar op een gegeven moment boven aan de trap, toen was ze al dood.
Waarom de meisjes meegaan met Lois, tja, wat ik ervan heb begrepen is dat Lois een raar figuur is, dat misschien op paranormaal niveau invloed heeft op dingen, zij was immers ook degene die (waarschijnlijk) zorgde voor de verdwijning van Julie en voor de dood van Dennis.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zeg dus niet dat wat ik denk ook het juiste is, maar dit was hoe het einde van de film voor mij overkwam.