VLC is een goede app hiervoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan films op je pc of van dvd omzette naar mp4 via programmatjes.
Daarna kan je ze via itunes op je ipod zette.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt ook de app 'uitzending gemist', dat is helaas alleen van Nederland 1,2 en 3. Als daar dan een film op is geweest, kun je hem daar kijken, maar je kunt ze alleen zien als ze op een van die zenders zijn geweest. Je kunt dus niet zelf een film zoeken die je wil zien.