Wat zijn goede fantasy films waar niet al te moeilijk engels in wordt gebruikt?

Ik wil mijn engels verbeteren aan de hand van fantasy/sciencefiction films, maar wat zijn goede films waar niet al te moeilijke woorden in worden gebruikt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

In de meeste films wordt Engels op redelijk hoog niveau gebruikt. Misschien kun je jezelf in eerste instantie het beste richten op films die ook bedoeld zijn voor een jong publiek, of goede animatiefilms.
Bijvoorbeeld:

Willow
Eragon
Arthur en de Minimoys
Castle in the Sky
The dark crystal
The Spiderwick cronicles

Dat soort spul, je kent het wel ;-) Als ze in de filmkeuring voor 6+ zijn, zal het Engels over het algemeen niet al te ingewikkeld zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The dark crystal - wat een geweldige film was dat!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij vroeg om góede films, dus misschien wil je Eragon even van de lijst afhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soddy SNE... Ik heb Eragon ooit in Frankrijk op 'n camping in de open lucht gezien, in het Engels met Franse ondertitels. Voor dat soort gelegenheden is het absoluut een goede film!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mijn leeftijd is het een goede film, hoor
Probeer Narnia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Harry Potter of Twilight!