wie kent de naam van een komsiche film dat gaat over een baby en je ziet wat deze baby denkt?

Het gaat over een stel die een baby hebben, maar die er niet voor willen zorgen, en je leest wat de baby allemaal denkt over de man en vrouw en nog een vrouw.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Look who's talking.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mogelijk bedoel je "Life as we know it", uit 2010.
Zij is cateringmanager, hij sportverslaggever. Ze hebben niks met elkaar gemeen, behalve de minachting voor elkaar. En natuurlijk hun gezamenlijke peetdochter, Sophie. Maar als de ouders van Sophie omkomen bij een ongeluk worden de twee gedwongen het samen te rooien om voor het meisje te zorgen.
Amadea