Met greenscreen / chromakeying kun je iemand zijn of haar ledematen laten verdwijnen, ze nemen eerst de scene op met een camera die de posities exact opnieuw kan reproduceren, de acteur neemt plaats in het karretje met een groen doek over de benen, en dan nemen de scene nog een keer op met een leeg wagentje, en dan vervangen ze het beeld wat op het groene doek valt met het beeld van het lege wagentje, voila! benen zijn verdwenen, in de post maken ze het nog wat realistischer.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+ https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-801670cad0ad60462881bf2d198bcdea.webp