Hoe de film waarin zakenmannen een toilet binnengaan maar er niet meer uitkomen?

Oké, ik weet niet of dit de juiste website is om dit op te plaatsen. Maar ik ben hier al maanden over aan het brainstormen. Ik heb geprobeerd te posten op meerdere subreddits, maar helaas zonder enig resultaat.

Er is een film (helaas heb ik geen idee waar de film over ging) waar zakenmannen steeds een toilet binnenkomen in een, denk ik, een snelwegrestaurant. En geen van hen komt naar buiten. Dan gaan de hoofdpersonage(s) een kijkje nemen, het lijkt net een herentoilet met een vintage sfeer. Maar dan (denk ik) een van de personages drukt op de knop van de handdroger en dan beweegt de hele badkamer. Als ze uit het raampje boven de wc kijken lijken ze omhoog te gaan. Ze openen de deur om weer naar buiten te gaan en verschijnen dan op een groot cruiseschip. Ik geloof dat het gaat over een of andere kerel die soldaten rekruteert.

een jaar geleden
1.4K
tinus1969
een jaar geleden
Enig idee hoe oud deze film zou moeten zijn?
Rpsbt
een jaar geleden
Ik denk rond 1995?

Antwoorden (1)

Go for it (NL: de vier vuisten slaan op hol; IT: nati con la camicia) met Bud Spencer en Terence Hill, uit 1983. De scene zit rond 1h31m in de YouTube link.
een jaar geleden
Antoni
een jaar geleden
Een duimpje omhoog voor dit antwoord! Mooi gevonden!
Rpsbt
een jaar geleden
Jaa dat is m volgens mij, bedankt!!
tinus1969
een jaar geleden
Niet gevonden; herinnerd. De rest vd film vergeten maar deze scene altijd onthouden als een voorbeeld van hoe je een plot hole omzet in een grap.