Je kunt een enorme boete krijgen en worden afgesloten van internet bijvoorbeeld. Popcorn heeft kort geleden willekeurige gebruikers voor vele duizenden euro's beboet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Van dit antwoord klopt werkelijk helemaal niets. Ten eerste maakt Popcorn Time gebruik van torrents, een volledig ander protocol dan de vragensteller noemt, waar ook uploaden aan te pas komt. Zowel downloaden als uploaden van auteursrechtelijk materiaal is weliswaar verboden, maar opsporingsinstanties richten hun pijlen in eerste instantie op uploaders. Popcorn is juist de boosdoener en een private organisatie, dus zij kunnen geen boetes uitdelen. Dan het afsluiten van internet: dat kan misschien in sommige landen (Frankrijk, geloof ik), maar niet in Nederland.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Inderdaad dit antwoord slaat op kaas. Popcorn die boetes uitdeelt, :D Wat je waarschijnlijk bedoelde was. Er zijn mensen beboet of aangeklaagd die PCT hebben gebruikt.
risico? ik denk niet dat die er zijn. wat je wel hebt is dat je erg veel rommel binnen krijgt met tabbladen van porno of voor spelletjes te spelen. ze ook niet altijd goed zijn de films zoals storingen in u beeld of dat u film vast loopt. dat is als je gratis naar films kijkt. en op die manier heb je soms ook wel eens virussen. maar u internet of zo afsluiten neen dat kunnen ze niet want dan zouden ze iedereen hun internet moeten afsluiten die zoals ze noemen illegaal films kijkt. dat is wat ik denk