moet je na de gratis maand netflix gebruiken per se doorgaan met betalen?

Ik wil graag de een maand gratis netlfix proberen, maar als ik dan niet door wil gaan naar het betaalde, kan dat? Krijg je niet onverwachte kosten als je niet aangeeft dat je wil stoppen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
8 jaar geleden
Gewoon aanmelden en gelijk weer opzeggen, dan betaal je alleen die 0,01 euro voor bevestigen dat de rekening van jou is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja klopt, maar ik heb nu een betaald netflix account :p
dudemeister
8 jaar geleden
een belletje volstaat

Antwoorden (3)

neen, als je voor die 30dagen je account opzegt, zal je hier niet voor aangerekend worden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maar je moet wel je account echt opzeggen? Krijg je anders wel die kosten? Moet je dan ook je rekeningnummer geven?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik doe het via mijn tv, maar hoe zeg ik dan mijn account op?
Als je het aanvraagt kan je het bewijs van spreken direct opzeggen want hij laat de 30dagen gewoon doorlopen dan hoef je niks te betalen! Behalve de 0,01 cent als bevestiging van je rekening
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dus ik moet meteen het account opzeggen?
Ik heb zovaak een nieuw account aan gemaakt met meerdere pinpas haha, en ik heb ze altijd stop gezet, dus nee, je hoeft niet persee door te betalen, tenzij je dat wilt? :P
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Als je dit een paar keer doet word je waarschijnlijk geblokkeerd, uiteindelijk gaan ze het zien aan IP-adres.