Weet er iemand een engelstalige film dat gefilmd werd in België?

Nederland is ook goed, als je er meer weet dan één, geef ze ook maar...

Toegevoegd na 1 minuut:
of een horrorfilm dat gefilmd werd in belgië

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

* Left Luggage met Isabella Rosselini is opgenomen in Antwerpen.
* The Nun's Story met Audrey Hepburn en Peter Finch in Brugge.
* If it's tuesday this must be Belgium en de remake in de vorm van een tv-film If it's tuesday,it still must be Belgium,deze film is opgenomen in Italië,Nederland,Engeland en België.
* The Discovery Of Heaven is weliswaar een Nederlandse film maar met een Engelse cast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen bedankt, ik heb u gekozen omdat u de meeste films wist

Andere antwoorden (6)

Gefilmd in de omgeving van Deventer, de wel heel bekende oorlogsfilm:

A bridge too far

Toegevoegd na 3 minuten:
Who am I, van Jackie Chan, deels opgenomen in Rotterdam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2e deel van deuce bigalow in amsterdam
en oceans twelve
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,nl In Bruges(2008):

In Bruges is een Britse misdaadkomedie uit 2008 die grotendeels in de stad Brugge werd opgenomen (de rest in Londen). De film werd geregisseerd door Martin McDonagh, die het verhaal zelf schreef met Brugge als beoogde locatie
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aa, je was net iets eerder!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor het antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! Hele goede film!
In bruges, die is heel goed!
http://www.imdb.com/title/tt0780536/
En ik moet het toch even zeggen: Een film DIE gefilmd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de min zal wel komen, omdat het andere antwoord er iets eerder stond, terwijl jij nog aan het typen was, wat mij ook heel vaak gebeurd. Dus een plus van mij.
James Bond is zelfs een keer in Amsterdam geweest. In 'Diamonds are forever' als ik het goed heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De film Who am I, van Jacky Chan is ook voor de helft opgenomen is nederland. Je ziet bijv. ook de koopgoot in Rotterdam. Dit is een actiefilm.