Weet iemand hoe die Franse film gister afliep en heet op ned 2 of 3 die laat begon?

De film ging over een Invalide man die samen met zijn zus woonde die voor hem zorgde.
De zus schreef een advertentie in de krant onder een andere naam om in contact te komen met een man.
Zij kreeg vervolgens een brief van haar eigen broer.
Ze besloot terug te schrijven onder dus een andere naam en zo ontstond er correspondentie terwijl haar broer dus niet wist dat zijn eigen zus hem schreef.
Ik was ongeveer bij het stuk (best ver) dat de zus een vrouw langs had laten komen die zich dus voor deed als de briefschrijfster.
Ben helaas in slaap gevallen, baalde want werd weer wakker bij de aftiteling.
Iemand enig idee hoe het afliep en hoe deze film heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha wat grappig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij trouwd met de vrouw, die elke dag brood kwam brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had ik ook gehoopt dat ie met Yvette de brood vrouw verder ging!

Het beste antwoord

Was een mooie film :-)
De vrouw die zich voor deed als Elisabeth kwam dus langs, alleen het verliep niet zo goed. Wat er precies gebeurt is, is niet duidelijk, maar Gilles heeft aan haar gezeten, waarschijnlijk aangerand. Uiteindelijk vertelde hij dat hij ging trouwen met Yvette (een vriendin van Gilles en Louise). Op de dag van zijn bruiloft zag Gilles toevallig de identiteitskaart van 'Elisabeth Dechamps' in de handtas van zijn zus liggen. Hierdoor besefte hij denk ik dat zijn zus de brieven had geschreven. Maar hij zei niets tegen zijn zus. Bij het altaar keek hij nog een keer naar zus en zij knikte om 'ja' te antwoorden, dat het goed is. Was ook voor haar denk ik een moment geweest om alles af te sluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De film heet Chère Inconnue. Hoe hij afloopt, weet ik helaas niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!