hoe heet die film in een gevangenis ook alweer?

Ik zoek een film waarin een blanke man in de gevangenis komt. Eerst wordt hij niet geaccepteerd door andere gevangenen, en hij wordt bedreigd. Daarna wordt hij steeds meer geaccepteerd, en wordt hij een beetje de populaire held die het met iedereen goed voor heeft. Maar de directeur wil zijn gevangenis laten sluiten, en daar moet de blanke man aan mee helpen. Als hij zegt dat hij het niet doet komt hij in gevecht met een Ninja. Als deze de open bilspleet ziet van de blanke man, zegt hij "Here comes the loempia". Uiteindelijk winnen de gevangenen en eindigt alles goed.

Ik weet niet meer hoe de hoofdpersonen heten, maar de hoofdpersoon leek op Ben Stiller, of hij was het. En de film is ooit te zien geweest op rtl7

Alvast bedankt voor je antwoord

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

http://www.imdb.com/title/tt0490086/?ref_=nm_flmg_act_27

Big Stan met Rob Schneider.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jep, dat is'm :-)