Wat moet zo laat een teken film op tv?

En dan nederlands gesproken ook nog... Zie nu bijvoorbeeld op BBC kanaal.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nederlands gesproken op de BBC? Dát is een uitdaging voor die Britten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zat ik me ook net af te vragen Suzy.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het nu op BBC of Disney channel?? Het zou fijn zijn als je je vraag bewerkt zodat men duidelijk antwoord kan geven. Dit is nogal vaag.

Het beste antwoord

Ik weet niet welke tekenfilm het is, maar er zijn ook veel tekenfilms ook voor volwassenen bedoeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dat doen ze voor de ouderen die in de kinderjaren zijn blijven steken

en ouderen vinden het nog steeds amusant
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk nu geen TV want ik zit op GV.

Een tekenfilm is van alle tijden [ sinds de uitvinding ] en voor alle leeftijden.
Leuk toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was het geen hentai?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien is t voor jou laat,voor een ander vroeg..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand vertelde me ooit dat het voor kinderen in het ziekenhuis heel fijn is dat er 's nachts ook tekenfilms te zien zijn.. Dat zal wel niet de reden zijn dat Disney Channel 24 uur per dag uitzendt, maar er is in ieder geval een aantal kinderen dat het wel waardeert..