Hoe heet de exporteur van Pablo Escobar die een stad in Amerika voor zijn rekening nam in de serie Narcos?

Daarna stapte hij over naar het cali-kartel

6 jaar geleden
1.6K
dudemeister
6 jaar geleden
tjek de film American made ook even met T Cruise
na het zien even de hoofdrolspeler gegoogeld. Weten we toch weer wat meer over dit verhaal

Het beste antwoord

Vermoedelijk bedoel je German Zapata. Die smokkelde cocaïne naar Amerika via Miami, Florida. Hij werd gespeeld door Alexander Doncel.
Amadea
6 jaar geleden
jasper040
6 jaar geleden
had hij niet een bijnaam?
jasper040
6 jaar geleden
ik bedoel een jonge jongen, hij had een kleine rol in seizoen 1 en 2 maar werd toch regelmatig genoemd.