hoe heet die film waar 2 mannen terug reizen in de tijd, en een ander persoon zijn?

Aan het eind van de film blijkt dus dat de 'echte' wereld ook eigenlijks nep is.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Looper?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, had niks met moord ect. te maken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan je andere details herinneren?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe reizen ze terug in de tijd?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij ging 1 terug de tijd in en de ander bestuurde het apparaat, hij lag op net zoiets als een operatie tafel.

Antwoorden (2)

Man in black 3 misschien
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee.
Het zou "Source Code" uit 2011 kunnen zijn.
Een omgekomen militaire helikopterpiloot moet in een missie de terrorist vinden die een bom in een trein zal laten ontploffen. Hij zit in het computerprogramma Source Code waardoor hij - dankzij het kwantummechanisch effect van parallelle werelden - tijdens de laatste acht minuten van zijn leven het lichaam van iemand anders over kan nemen. Die Code duurt niet alleen telkens acht minuten, maar creërt ook een nieuwe dimensie in het verleden, bestaande naast de dimensie waarin de bom wél is afgegaan.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is hem ook niet