Hoe heet die film waarin een broer en zus bang worden gemaakt door een donkere truck?

In de film kon je zien dat een broer zijn zusje ging ophalen en onderweg zien ze een truck of vrachtwagen achter hun komen, ze dachten dat hij alleen wou dat ze aan de kant zouden gaan. Maar hij bleef maar bumperkleven en later duwde hij hun de berm in. Later komen ze langs een huis waarin ze zien dat hij daar staat en dat hij een lichaamvorm met witte lakens erover in een gat gooit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wrong turn heet die film

Antwoorden (1)

Dat is "Jeepers creepers", een Amerikaanse horrorfilm uit 2001.
Amadea