Welke films gaan over computers (bv in breken in computers, enzo, spelletjes op computer...) ? Of in welke films is computer een belangrijk onderdeel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Tron, sneakers, Hackers, the net, indepence day, The matrix, 2001 space odyssey, logan's run, Swordfish, Die hard 4, Pirates of silicon valley, social network, blade runner, Android en de tekenfilm serie Reboot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

The Net

Toegevoegd na 10 minuten:
War Games
HAL 9000
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Net is een goeie.... +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Net is een hele goeie..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht ook gelijk aan The Net +
The Matrix!!!
Swordfish
Die Hard 4
Hackers
Antitrust
Johnny Mnemonic

Toegevoegd na 5 minuten:
Enemy of the State ook wel trouwens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tron (super suffe sf )

Toegevoegd na 6 uur:
en bedenk ik me net de tv serie knigt rider met kit (volgens de roddel bladen de eerste homo seksueel geaarde computer)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
You've Got Mail......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Firewall
Jumping Jack Flash
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The lawnmower man

Een Classier van Stephen King

Toegevoegd na 1 minuut:
Klassieker spelfoutje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is ook een film met de zoon van Tom Hanks, Colin Hanks. Ik weet alleen de titel niet meer. Het gaat over een seriemoordenaar die mensen ontvoerd en via internet een webcam op die ontvoerde persoon zet die in een mechanisme vastzit. Hoe meer bezoekers er op de site inloggen om te kijken hoe sneller die persoon doodgaat. Misschien dat iemand weet hoe die film ook al weer heet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weird Science. Ze maken een vrouw mbv de computer, de film is al wat ouder, maar wel leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gamer is een film die gaat over mensen die in een soort computer controle nemen over gevangen mensen. En spelen een spel in een arena