Wanneer komt de Thomas Crown Affair 2 uit?

Ik had ergens gelezen dat er een deel 2 was van de Thomas Crown Affair en ik wilde graag weten wanneer die uitkomt en waar het verhaal over gaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

De film is al bijna tien jaar in ontwikkeling en de laatste twee jaar komt er weinig tot geen nieuws meer over naar buiten. Deel 2 zou een remake worden van de film 'Topkapi' uit 1964 en zou The Topkapi Affair gaan heten. Thomas Crown (Pierce Brosnan) moet in de film een diamant zien te stelen uit het Topkapi Paleis in Istanbul. Het verhaal is gebaseerd op een boek van Eric Ambler getiteld "Light of Day,"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat bevindt zich nog in het stadium van ontwikkeling, daarom zijn er geen data bekend.
Amadea