Hoe heet de film waarin je alle landen van de wereld ziet?

Het is een film waarin alle culturen en landen worden belicht, maar waarin geen woord word gesproken. Uiterst mooie scenes en beelden..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Antoni
9 jaar geleden
Uit welk jaar is deze film (ongeveer)? Uit welk land of werelddeel komt de film? Heeft de film gedraaid in de bioscoop of ken je de film van televisie? Heb je nog andere informatie over de film?

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik dit denk dat je de film Earth bedoelt, deze komt uit 2007

Het kan ook zijn dat je de Tv-serie Planet earth bedoelt.
Ik heb voor beiden even een bron ingevoegt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
als het fotos zijn: Chronos