Moet ik game of thrones vanaf het begin kijken?

Ik wil graag seizoen 6 en 7 van game of thrones gaan kijken, maar ik heb nog nooit een aflevering van game of thrones gezien. Is het verhaal wel goed te volgen als je bij seizoen 6 begint? Of is het echt nodig om alle seizoenen te kijken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja, je moet het echt kijken vanaf het begin. Er zijn veel verhaallijnen, oorlogen tussen families etc, en allerlei plottwists.
Je gaat er echt niks van snappen als je niet vanaf het begin hebt gekeken.
Ritsuka
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+Het is soms amper te volgen als je alles hebt gezien. Er zijn extreem veel personages van betekenis, maar ook van mindere betekenis die dan toch weer een belangrijk moment vervullen. Het is handig om er een map en een paar prints van families/huizen bij te hebben. "Waarom is nu personage X op plaats Y in gezelschap van leden van huis Z terwijl hij altijd vocht voor huis A?! Soms moet je daarvoor wel 3 scenes terugzien voor alles weer op zijn plek valt. En dan ben ik nog iemand die vaak een halve film na kan vertellen, maar bij GoT is dat echt gekkenwerk. http://www.businessinsider.com/number-of-characters-in-game-of-thrones-outweighs-those-in-shows-2016-4?international=true&r=US&IR=T
Ritsuka
6 jaar geleden
Ik moet soms ook na een aflevering even opzoeken hoe alles ook alweer zit