Hoe veel euro is de schade als de film G.I.JOE echt is?

ik heb laatst de film G.I.JOE gezien maar daarin word zo ongelofelijk veel kapot gemaakt. misschien wel 100 auto's en voor miljarden aan aparatuur. kan iemand een ruwe schatting opmaken?

als het echt nodig is mag de schatting ook in dollars zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wel, de kosten van de film in totaal is ongeveer $170miljoen.
Daarbij zitten de lonen van de acteurs en materiaal wel weer bij.

Laten we zeggen dat een kleine $20miljoen aan voertuigen heeft gekost. Aangezien de Eiffeltoren geen prijs heeft schat ik die op 10-20 miljard (Historische kunst, ijzer en symbolische waarde). Dan zijn er nog natuurlijk de straten kogelgaten enzo.

Laten we zeggen dus $15.7miljard?
Als het echt was he
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar er is ook nog een hoop geanimeerd aan aparatuur en grote onderzeeers... vergeet trouwens niet de helikopters die aan het begin worden neergehaalt samen met een paar pansen voertuigen. je hebt ook nog een onderwaterstad die word vernietigd door reusachtige blokken ijs en daarbij komen nog de mollen (molpats) en de pit dit bijne geheel worden vernietigd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hhm inderdaad kan de film niet meer goed herinneren.
Maar de onderwaterstad zal wel iets van 50miljard kosten. En dan kun je de prijs van voertuigen 1 miljard maken. Tel je alles bij elkaar op dan krijg je 71 miljard.
Alhoewel vind ik de schade aan de Eiffeltoren erg laag geschat. Maar oke dit is dan ook erg moeilijk te schatten