Welke speelfilm speelt af over een tijdslengte die langer duurt dan 100 jaar?

Het gaat om een film die alleen in 1 deel uitgekomen is. Dus geen series of episodes.
De film begint in een jaartal en eindigt in een andere jaartal. Deze periode moet langer zijn dan 100 jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Russian Ark (2002) is een bijzondere film die de geschiedenis in beeld brengt van de geschiedenis van Rusland. Het verhaal belicht de laatste 200+ jaar.

bijzonder aan de film is dat de hele 90 minuten durende film uit één opname bestaat. Ze moesten drie keer opnieuw beginnen voordat het lukte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Back to the future
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die periode was niet langer dan 100 jaar.
Frimu2
12 jaar geleden
Nee in 1e instantie dacht ik goed antwoord.
Maar hij gaat hooguit terug naar de tijd dat zijn vader jong was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Back to the future 2 of 3 dan, waar ze terug gaan naar het wilde westen...
Frimu2
12 jaar geleden
Ja klopt, volgens mij zit er wel een stukje in waar ie per ongeluk het verkeerde jaar terecht komt. Echter is de vraag een film die begint bij een jaar en dan minimaal 100 jaar later afloopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij moest niet uit delen bestaan maar 1 film zijn.
deze bestaat uit 3 delen
Beste musa kijk eens naar les uns et les autres geschiedenis van familie 's en vrienden van voor de oorlogen in Frankrijk en Duits land en daarna.mooie muziek en iets positiefs over Europa :) honderd jaar net niet . Ja en ik zoek de naam van een heel lange film bioscoop uit zo 74 ,wel vaak in gedeelte te bekijken geweest maar is een film .gaat over opkomst socialisme ,fascisme ,communisme en maffia in Italië heel mooie beelden maar duurt lang lang 4uur en inderdaad ruim over de honderdjaar .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De film Highlander (bestaat ook in serie) gaat over een onsterfelijke waar stukjes van zijn verleden te zien zijn.
Echter is de gronologische volgorde niet laag naar hoog jaartal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Frimu2, Highlander is in delen uitgekomen en geldt daarom niet. Zo ook geldt Godfather niet. Het moet een eenmalige film zijn.