Hier zijn er enkele die in aanmerking komen:
Boy 7 (2015)
Een Nederlandse film van Lourens Blok, met Matthijs van de Sande Bakhuyzen, Ella June Henrard en Tygo Gernandt
IMDb-score 'Terug naar Morgen' 6.8Terug naar Morgen
Terug naar Morgen (2015)
Een Nederlandse film van Lukas Bossuyt, met Koen De Graeve, Matteo Simoni en Robrecht Vanden Thoren
IMDb-score 'Capsule' 4.0Capsule
Capsule (2014)
Een Nederlandse film van Djie Han Thung, met Anouk Kleykamp, Michael Schnörr en Orlando do Brito
IMDb-score 'Quantum Zeno' 6.2Quantum Zeno
Quantum Zeno (2012)
Een Nederlandse film van Ivo van Aart, met Eline Van der Velden, Harry van Rijthoven en Jochum van der Woude
IMDb-score 'Atlantis' 6.3Atlantis
Atlantis (2008)
Een Nederlandse film van Digna Sinke, met Pitou Nicolaes, Annemarie Prins en Cas Enklaar
IMDb-score 'Blokkade' 3.8Blokkade
Blokkade (1934)
Een Nederlandse film van Willem van der Hoog, met Louis de Vries, Liesje van Santen en Jacques Reule