Hoe kan ik een avi filmpje draaien naar links of naar rechts

Ik ben een filmpje horizontaal gefilmp maar met afdraaien staat hij verticaal ik moet dus op mijn zij gaan liggen om te kijken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (4)

misschien het je iets aan onderstaande link ?
14 jaar geleden
In VLC.exe heb je een optie om alle video´s te draaien in elke stand...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de instellingen default view.
Daar kan je left hand of right hand zetten.
Ik weet niet waarop je dat wil kijken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel simpel, windows movie maker biedt deze optie
Velen zullen onbedoeld een filmpje schieten met de digitale fotocamera een kwartslag gedraaid. Je hoeft niet het beeldscherm van je pc op zijn kant te zetten als je het volgende uitvoert.
Maak eerst een copie van je filmpje voor als het volgende onverhoopt fout gaat.

Klik rechts op je te roteren filmpje.
Kies openen met --> Windows Movie Maker
Wis de foutmelding.
Kies File: import to collections.
Kies je te roteren filmpje. (Je moet weten waar hij op je computer staat.)
Sleep je filmpje van het "Collection"-veld naar het "Video"-veld.
Kies Tools --> video-effect
Sleep het icoon "rotate 90" naar je fimpje in het videoveld
(Misschien heb je "rotate 270" nodig)
File --> save movie file
Kies Mijn Computer; Next
Kies een herkenbare naam, anders dan de oorspronkelijke naam; Next
Kies "Beste Quality" Next
Vinkje weghalen. Finish
Movie Maker afsluiten zonder opslaan.

Test je bewerkte filmpje. Is het goed?
Zo ja, verwijder de oude versie.
Zo nee, probeer het nog eens.