Bestaat er een filmlijst met films zonder naakt/seks etc?

Want ik kan er geen op internet vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Op IMDB kun je precies zien welke steekwoorden er bij een film horen, en hier staat ook netjes bij vermeld of er seks of naakt in zit.
Je kunt volgens mij ook zoeken op bepaalde steekwoorden.
Ritsuka
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Jazeker, een voorbeeld.
Film The Avengers: http://www.imdb.com/title/tt0848228
En als je dan naar beneden scrollt staat er onder de lijst met acteurs een stukje 'Motion Picture Rating' met een leeftijdsindeling (zoals je hier 12+, 16+ en 18+ hebt)
Vlak daaronder staat 'Parents Guide' en een linkje 'View content advisory'. Als je daar op klikt krijg je een lijst als dit: http://www.imdb.com/title/tt0848228/parentalguide?ref_=tt_stry_pg
Staat precies wat er in de film zit, verdeeld in categorieen als bloot, geweld, drugs, etc. Die lijst zoek jij :)
Ritsuka
9 jaar geleden
ja, er staat heel veel info op die site. Weet zo snel niet of je ook specifiek hier op kunt zoeken (vast wel), maar zo kun je het in elk geval bekijken voor films die je zou willen zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Weer wat geleerd.