Bestaan er ook erotische films waarbij er aan de beleving voor de vrouwelijke kijker wordt gedacht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Uiteraard! als je op een site als She-spot kijkt, kun je de recensies van verschillende films lezen. Films van Michael Ninn, bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kijk eens op onderstaande site. Dat is een erotische site speciaal gericht op de beleving door vrouwen. Er staan verhalen, foto's en ook films en recenties op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik ben bang van niet.
Maak je eigen film met je minaar en ik weet zeker dat je daar wel van geniet. Vooral tijdens de opnamen, niet zozeer tijdens het afdraaien.
Vroeger hadden we nog geen video en moest de camera op statief er aan te pas komen. En alles moest binnen de timertijd van 10 sec gebeuren.
Ik beleef het nu nog, kun je nagaan. We maakten natuurlijk dias, in de hoop dat de ontwikkelcentrale het niet zou zien.
Tegenwoordig is alles digitaal. Heeft zo zijn voordelen, maar niet onder alle omstandigheden.
Misschien kun je hier wat mee....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zojuist het laatste nummer van HP de Tijd gelezen, geheel gewijd aan Sex.

De mannen domineren toch nog steeds in dit veld.

Maar de films met meer aandacht voor de beleving van de vrouwelijke kijker, bestaan. Ik kan me er niet een herinneren gezien te hebben. Het zal wel een beetje zoeken zijn. Die shespotsite kan dus een hulp zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, denk dat je abonnee moet worden van UPC Digital,
het nieuwe kanaal Dusk is speciaal voor de vrouwenbeleving binnen de porno. Ze noemen het derhalve Porna : linkje : http://www.duskpanel.nl/ontdek/wat-porna

Het volgende linkje is hun top tien :

http://www.duskpanel.nl/films/top-ten

Ik weet niet of andere kabelaars deze zender ook in hun pakket hebben zitten, gestart op 1 juli i.p.v. adult channel.