waar kan ik de film kankerlijers zien?

De film staat niet op Youtube, maar ook niet in de Bioscoop. Netflix heeft hem ook niet...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

De film draait inmiddels inderdaad niet meer in de bioscoop, maar is al wel verschenen op DVD. Je kunt hem dus heerlijk thuis bekijken op de bank.

Toegevoegd na 1 minuut:
En met de aanschaf steun je ook nog het goede doel. Dat lijkt me een heel goede reden om hem niet illegaal te (willen) downloaden of streamen.