Ik zoek een bepaalde horror film maar ik kan hem niet vinden, kent iemand hem?

Ik keek ooit een horror film, het ging over een meisje waarvan haar moeder is dood gebrand in een huisje en dan word ze verzorgt door een nieuwe vrouw en ze denkt dat die vrouw een moordenaar is en dan praat ze met een zus die helemaal niet bestaat en dan gaan er mensen dood door die vrouw, en uiteindelijk schijnt het dat zij al die mensen heeft vermoord. Kent iemand deze film, of heeft iemand een idee daarover? zeg het hier!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

deze was kort geleden nog op tv en heet the uninvited (2009)