Is de film waarin een vader en zoon vanuit de kofferbak willekeurige mensen doodschoot waar gebeurd?

6 maanden geleden
Amadea
6 maanden geleden
De titel van die film uit 2013 is "Blue caprice". De jongen is niet echt de zoon van de man, maar hij heeft zich over hem ontfermd nadat z'n moeder hem achterliet.

Antwoorden (1)

Ja dit is waar gebeurd.

De DC-sluipschutteraanvallen (ook bekend als de Beltway-sluipschutteraanvallen) waren een reeks gecoördineerde schietpartijen die plaatsvonden gedurende drie weken in oktober 2002 in het grootstedelijk gebied van Washington, bestaande uit het District of Columbia, Maryland en Virginia, en voorlopige schietpartijen, die bestonden uit moorden en overvallen in verschillende staten, en duurde zes maanden vanaf februari 2002. Zeven mensen werden gedood en zeven anderen raakten gewond bij de voorbereidende schietpartijen, en tien mensen werden gedood en drie anderen raakten ernstig gewond bij de schietpartij in oktober. [1] In totaal doodden de sluipschutters 17 mensen en verwondden 10 anderen in een tijdsbestek van 10 maanden. [2]

De sluipschutters waren John Allen Muhammad (toen 41 jaar oud) en Lee Boyd Malvo (toen 17 jaar oud), die reisden in een blauwe Chevrolet Caprice sedan uit 1990.

In september 2003 werd Mohammed ter dood veroordeeld en in oktober werd Malvo, een minderjarige, veroordeeld tot zes opeenvolgende levenslange gevangenisstraffen zonder voorwaardelijke vrijlating. In november 2009 werd Mohammed geëxecuteerd door middel van een dodelijke injectie.
6 maanden geleden