harry potter : wat bedoelen ze met dit grapje?

ergens in een van de episode worde een grap gemaakt....

de vader van de roodharige jongen vraagt aan harry : harry ? wat is precies het nut van een bad eendje?

wat bedoelen ze met die grap?

( weet ik echt niet daarom vraag ik het )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De vader van Ron werkt in "the ministry of magic" op de afdeling die gaat over dreuzel zaken. (oftewel, mensen die geen magie hebben)

Hij is compleet gefascineerd met alles wat met dreuzels te maken heeft en vraagt vaak aan Harry waar bepaalde zaken voor dienen, zo ook het badeendje.

Het badeendje is sowieso een raar ding (ik zou ook niet kunnen uitleggen waar het precies voor dient) en dat is de grap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een badeend is een dreuzel ding. Daar is de vader van Ron altijd erg nieuwsgierig naar. Wil daar alles over weten en vraagt daarom wat het nut van een badeend is...