Welke films bestaan er zoal die over aandelen op beurzen gaat en waarbij faillissement etc aan bod komt?

Ik had ooit een spannende film gezien op TV (ik was toen misschien 10 of 11 jaar waarbij een jonge kerel op het einde al zijn geld investeert in aandelen maar achteraf alles verliest en inéén zakt van verdriet...

Weet iemand hoe deze film noemt?

Andere gelijkaardige films zijn ook welkom...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weet niet of je deze bedoelt, maar het komt aardig in de buurt: Boiler Room.

http://www.imdb.com/title/tt0181984/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wall street