Wat is een leuke film om met meiden te kijken?

Films die ik leuk vinden zijn bijvoorbeeld:
- Wild Child
- Mean Girls
- Raise your voice
- Killers
- en natuurlijk: HP&Twilight <3

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

13 going on 30 Valentine's Day First Daughter Clueless Another Cinderella Story Mean Girls 2 en alle Bring It On films :) Toegevoegd na 2 minuten: Hier staat ook een hele lijst op trouwens: http://www.amazon.com/My-Chick-Flick-List/lm/R35SFVN2LJ7144 Ik zou vooral gaan googlen op 'chick flick'

Twilight maar mean girls is ook wel leuk

Tangled (rapunzel)! Hélemaal geweldig!!

Natuurlijk: Grease, Election, 10 things i hate about you, American Pie serie, Scary Movie serie, Pretty Pink en vergeet niet Dirty Dancing!

A cinderella story

een hoorhoor film

Bronnen:
kijk maar het is spannend

De film 'She's out of my league'. Een beetje standaard, maar wel grappig & een echte meidenfilm.

Bronnen:
Trailer:...

Borat, beste film ooit!

Sleepover Freaky Friday Bring It On Ice Princess She's The Man Material Girls Sisterhood Of The Travelling Pants 1&2 It's A Boy Girl Thing ^ dat vind ik zelf leuke meidenfilms

De hele serie van Nightmare on Elmstreet. ik geloof dat er 7 zijn gemaakt. Vanaf 1984. Er is vorige jaar een remake uitgekomen, maar ik zou voor de oude gaan. Lekker griezelen met je vriendinnen!! http://the-h-team.webs.com/anightmareonelmstreet.htm

valentines day (zit taylor laughtner in!) Dear john(met channing tatum) The last song(zit ook een leuke jongen in en met miley cyrus) Fame(maar dan de nieuwe)

-Chocolat met Johnny Depp) kan er niks aan doen, maar ik vond m zo gaaf, echt een aanrader. Heb hem met mijn vriend gekeken :) -Never talk to strangers (Antonio Banderas) toen ik op de lagere school zat. Toch wel een spannende , ook al vind ik die man nu ontzettend klef :) - Save the last dance. Ook zoiets en..... last but not least: -Undercover brother! De meest soul funky film ooit!! :D

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100