Zijn er in Amsterdam castings voor porno?

Ik wil heel graag aan een porno productie deelnemen. Kent iemand een adresje in Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kim Holland wellicht?
Amadea
11 jaar geleden
In elk geval heeft dit niets met kennisvermeerdering te maken. Dus als zodanig heb ik 'm al gemeld voor verwijdering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach... het is maat net waar je het internet voor gebruikt he...
http://www.youtube.com/watch?v=T-TA57L0kuc
crispy
11 jaar geleden
Ik zie het telefoongesprek al voor me 'Ja, ik ben een man van 40 en ik wil graag deelnemen aan een porno productie'...
hahaha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De pornoindustrie ligt op haar kont: het is maar net van welk standje je houdt...

Antwoorden (1)

in Amsterdam zou ik het zo niet weten, wellicht zit er een productie maatschappij op de wallen?
ik kan je echter wel kim Holland aan raden. ze houdt casting avonden, en kan je geheel vrijblijvend komen kijken en mee doen.