Wat zijn nu de goede films waar de vervolgfilms ook goed waren?

Zoals
Indiana Jones
Die Hard
Back to the future

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Suus doet, aanvullend op inderdaad Indiana Jones, Die Hard en Back to the Future, ook een rijtje: - Gremlins - Terminator - Batman - Alien - The Lord of the Rings - Harry Potter - X-men - Spiderman - Shrek - Bourne Identity - Ocean's Eleven - Mission Impossible - Pirates of the Carribean - Hellboy (ik vind deel 2 nog leuker dan deel 1) Toegevoegd na 8 minuten: Oh, en dan ben ik StarWars, Hannibal, Kill Bill (persoonlijk geen fan, maar toch) en The Godfather nog vergeten! En de laatste StarTrek is ook erg cool. Toegevoegd na 20 minuten: En 't is dat ik Iron Man 2 nog niet gezien heb...

ik blijf de lord of the rings films geweldig vinden.

- Star wars - Lethal weapon - Meet the parents - Harry Potter Toegevoegd na 3 minuten: - de Jack Ryan films (patriot games, hunt for red october, clear and present danger, sum od all fears) - de reeks over Hannibal Lecter (silence of the lambs, red dragon, Hannibal, Hannibal rising) Toegevoegd na 9 minuten: En ja, als je er van houdt/hield, vroeger waren de horrorreeksen erg populair: friday the 13th, nightmare on elmstreet, hellraiser.

Dirty Harry The Pink Panther (met Peter Sellers) Toegevoegd na 1 minuut: En we mogen James Bond - Doctor No natuurlijk niet vergeten...

The matrix. X-man. Sniper. Bourne

Austin Powers !

Dan ga ik toch voor de Godfather trilogie

Alien -> Aliens Star Wars -> Empire strikes back Godfather -> Godfather part 2 Mad Max -> Mad Max 2: The Road Warrior Batman -> Batman Returns Batman Begins -> the Dark Knight Before Sunrise -> Before Sunset Superman -> Superman 2 Bill & Ted's Excellent Adventure -> Bill & Ted's Bogus Journey Rocky -> Rocky 2 Evil Dead -> Evil Dead 2 Toy Story -> Toy Story 2 Night of the Living Dead -> Dawn of the Dead Kill Bill -> Kill Bill vol.2 X-men -> X2: X-Men United LotR:Fellowship of the Ring-> LotR:Two Towers Terminator -> T2: Judgement Day Lethal Weapon -> Lethal Weapon 2 Patriot Games -> Clear & Present Danger

Crank moet in deze lijst ook genoemd worden, natuurlijk.

de reeks verfilmingen naar de boeken van stieg Larsson Mannen die vrouwen haten de vrouw die met vuur speelde gerechtigheid. lekker spannend

Op 'Flowing Data' hebben ze geanalyseerd hoe een aantal vervolgfilms beoordeeld zijn op 'Rotten Tomatoes'

Bronnen:
http://flowingdata.com/2010/06/28/do-movie...

Shrek natuurlijk! Shrek rulez BIG TIME ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100