Ik zoek een film die gaat over een stel dat 3x terug gaat in de tijd om iets over te doen omdat de ramp steeds groter wordt, weet iemand hoe hij heet?

Helaas herinner ik me alleen wat flarden van een film het is in ieder geval sf achtig want er komt tijdreizen in voor. Een stel is met de auto op weg, ik denk in Amerika en ze rijden door een verlaten gebied.
Er gebeurt iets, ik geloof bijna een ongeluk en uiteindelijk zijn ze bij een benzinepomp die wordt overvallen (allemaal niet helemaal zeker).
Wat ik wel zeker weet is dat ze dan opeens weer in de auto zitten en dus de kans hebben het over te doen, maar door de verandering die ze invoeren wordt de ramp nog groter.
Uiteindelijk eindigen ze in een soort ondergrondse tunnel/complex. Iemand een idee? Via google kan ik niks vinden.

12 jaar geleden
Summo
12 jaar geleden
dank voor de moeite maar helaas die zijn het inderdaad niet.
Ik weet toch zeker dat het een film was, hij werd ook best spannend op het eind, er was nog iets met een boef (natuurlijk) en daar was dus een strijd mee in die tunnel.
Het is zeker 8 jaar geleden dat ik hem heb gezien, op de televisie dus ik gok dat hij minimaal 9 jaar oud is. Wat ik verder nog weet: het landschap was woestijnachtig, de 2de keer wilden ze dat bijna ongeluk voorkomen en toen kwam er geloof ik een jongetje om omdat er een vrachtwagen het tankstation binnenreed of zo, en daarom gingen ze proberen het nog een keer over te doen (misschien haal ik trouwens 2 films door elkaar)

Antwoorden (2)

Misschien bedoel je The butterfly effect?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
déja vu met denzel washington..? deze gaat over pogingen om een bootexplosie te vermijden dmv een vorm van tijdreizen..