Waar kan ik de film L'ecume des jours uit 1968 huren of kopen?

Mijn pa (Fransman) heeft hier als puber een figuranten rol in. Ik wil zijn acteer talent wel zien:)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe legaal dit is, maar ik voer als tegenargument aan dat de door jou gezochte versie NERGENS op legale wijze te verkrijgen is. En ik kan goed zoeken -al zeg ik het zelf-.

Als de rechthebbende er iets aan had willen verdienen had 'ie iets beter zijn best moeten doen om het vindbaar te maken.

Dit gezegd hebbende kan ik je mededelen dat ik een online versie gevonden heb.

De kwaliteit is erg mager, maar het grootste minpunt is wel dat het een Russische versie betreft. Russen (althans, deze) nemen niet eens de moeite om, zoals bijvoorbeeld de Duitsers, de boel netjes na te synchroniseren; ze praten er gewoon dwars doorheen!

Ondanks dat toch veel kijkplezier gewenst!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartstikke bedankt voor het helpen aan deze film!