Kan ik met meerdere mensen op 1 Netflix account?

Dit is mijn eerste vraag hier op goeievraag.nl En ik hoop dat ik antwoord krijg.

Ik heb sinds vandaag Netflix aangemaakt. Werkt super. Ik kijk alles op mijn LG Smart TV. Is het toegestaan om je account te delen met bijvoorbeeld je vader (uit hetzelfde netwerk/huishouden) en met je vriendin waar ik nog niet mee samen woon?

Zodat mijn vriendin thuis op haar laptop iets kan kijken, terwijl ik bij mij thuis wat kijk? Of dat mijn vader op zijn tv een film kijkt, en ik op de mijne?

En dan bedoel ik dat we eventueel ook tegelijk van het account gebruik kunnen maken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.4K

Het beste antwoord

Je kunt met meerdere mensen in hetzelfde huishouden op Netflix. Je kunt allemaal je eigen profiel aanmaken en dit selecteren als je Netflix opstart.
En dan krijg je suggesties gebaseerd op je voorkeuren en wat je gekeken hebt.
Dus ja, je kunt samen met je vader op Netflix, maar ik weet niet of je tegelijkertijd wat kunt kijken.
Samen met je vriendin weet ik niet, omdat dit een ander huishouden/netwerk is.
Nog niet geprobeerd.
Ritsuka
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Naar nu bekend is komen er twee soorten abonnementen: 1 van €7.99 waarbij je onbeperkt film kan kijken en 1 van €11.99 waarbij je met maximaal 4 mensen tegelijkertijd op verschillende apparaten kan kijken (gezinsabonnement).
Of je ook op fysiek twee verschillende plaatsen kan kijken is mij niet bekend maar eerlijk gezegd denk ik dat niet omdat dan 4 gezinnen met 1 gezinsabonnement toe zouden kunnen en dat zal niet de bedoeling zijn van Netflix.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het vandaag geprobeerd, en ja het kan. Er geldt wel een voorwaarde: niet meer dan twee apparaten kunnen tegelijkertijd een video afspelen van hetzelfde abonnement. Mijn broertje en ik hebben nu dus 1 abonnement maar 2 profielen waar we dus allebei tegelijkertijd op kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kweni xxxxxxx