Ik vermoed dat je My Life in Ruins bedoelt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zou goed kunnen dat je "Two faces of january" bedoelt. Deze film uit 2014 is gebaseerd op de in 1964 verschenen roman van Patricia Highsmith. In de hoofdrollen schitteren Viggo Mortensen, Kirsten Dunst en Oscar Isaac.

Een Amerikaans echtpaar reist af naar Athene waar ze gids Rydal ontmoeten. Ze nodigen hem uit voor een etentje, en daarna vragen ze hem om het lichaam van een bewusteloze man te verplaatsen. Rydal wordt meegesleept in de grimmige plannen van het duo.
Amadea