Ik ben op zoek naar een film over een jong stel dat samen op een boot zit. ze komen dan een man tegen die op een kapotte boot zit en deze man nemen?

Ik ben op zoek naar een film over een jong stel dat samen op een boot zit. ze komen dan een man tegen die op een kapotte boot zit en deze man nemen ze aanboort. later blijkt dat deze man hen wil vermoorden. ik weet niet of mijn beschrijving helemaal klopt maar weet iemand toevallig de titel van deze film? alvast bedankt, thimo

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dead Calm onlangs nog op tv http://nl.wikipedia.org/wiki/Dead_Calm

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja top! bedankt!
Computoon
9 jaar geleden
Ik vind het ongelooflijk knap dat ienand op basis van een omschrijving een filmtitel kan vinden. Ik zou wel eens willen weten hoe je zo'n vraag moet aanpakken (als je de film zelf niet gezien hebt).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nu heb ik Dead Calm gezien en was het de eerste titel die in me opkwam toen ik de beschrijving las. Maar inderdaad, hoe kun je deze film vinden zonder hem gezien te hebben? Ik heb de volgende zoektermen opgegeven in Google, op basis van de beschrijving die vraagsteller gaf: movie boat couple man murderer De eerste zoekresultaten die verschijnen, verwijzen bijna allemaal naar Dead Calm. Zie zelf: https://www.google.com/search?q=movie%20boat%20couple%20man%20murderer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vooruit, niet "bijna allemaal"... een aantal.
Ivana
9 jaar geleden
Ik wist ook meteen welke film bedoeld werd. Heeeeel spannend.
Computoon
9 jaar geleden
Toch via Google... het komt dus op de juiste termen aan!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wist het ook meteen!
Zonder Google,ik heb hem op tv gezien,echt een spannende film.
Aanrader.